Rast obima posla 100 posto

Bez autora
Nov 12 2012

U okviru ASA grupacije 1. juna ove godine sa radom je počeo Gradski servis. Riječ je servisu za motorna vozila svih proizvođača, putnička i teretna, kojima je istekao garantni rok. S obzirom na to da su relativno novi na tržištu i nepoznati, zadovoljni su rastom obima posla. U dosadašnjem periodu imali su mjesečni rast popravljenih vozila između 80 i 100 posto, međutim, riječ je o malim brojevima, oko 50 vozila mjesečno, tako da realno ne mogu biti zadovoljni. Ipak, očekuju da tek za godinu-dvije počne iskorištavati puni kapacitet, a to je oko 200 vozila mjesečno. Gradski servis klijentima nudi brzu i cjenovno povoljnu popravku vozila svih proizvođača, a uz servis, klijentima su na raspolaganju prodavnica rezervnih dijelova, tehnički pregled i autopraonica, koja je urađena po ekološkim standardima i za pranje auta koristi samo dva litra vode.

Rast obima posla 100 postoU okviru ASA grupacije 1. juna ove godine sa radom je počeo Gradski servis. Riječ je servisu za motorna vozila svih proizvođača, putnička i teretna, kojima je istekao garantni rok.

"S obzirom na to da smo relativno novi na tržištu i nepoznati, zadovoljni smo rastom obima posla. U dosadašnjem periodu imali smo mjesečni rast popravljenih vozila između 80 i 100 posto, međutim, riječ je o malim brojevima, oko 50 vozila mjesečno, tako da realno ne možemo biti zadovoljni. Ipak, očekujemo da tek za godinu-dvije počnemo iskorištavati naš puni kapacitet, a to je oko 200 vozila mjesečno", kazao je direktor Gradskog servisa Omer Kozadra.

Ekološki standardi

On je istakao da Gradski servis klijentima nudi brzu i cjenovno povoljnu popravku vozila svih proizvođača, a uz servis, klijentima su na raspolaganju prodavnica rezervnih dijelova, tehnički pregled i autopraonica, koja je urađena po ekološkim standardima i za pranje auta koristi samo dva litra vode.

"Mi želimo biti ono što su nekada u Sarajevu bili Automehanika i Strojorad, servisi u koje vozači imaju povjerenje. Da je Sarajevu potreban jedan ovakav servis, govori podatak da u gradu trenutno imamo oko 100.000 automobila, od toga je 90.000 vozila starijih od četiri godine. Mislim da nam treba servis koji je pouzdan, da klijenti mogu biti sigurni u kvalitet popravke, rezervnih dijelova, za koje dajemo dvije godine garancije, i vrijeme utrošeno za popravku uz prihvatljive cijene. Sa cijenom se možemo takmičiti sa svim radionicama u gradu koje nisu ovlaštene za određene brendove", kazao je Kozadra.

Prema njegovim riječima, Gradski servis ima najmoderniju dijagnostiku za široki spektar vozila, a klijentima nudi i dodatne usluge, poput besplatnog prevoza od Rajlovca, gdje se servis nalazi, do centra grada i nazad za vrijeme dok je vozilo na popravku, te odvoženje vozila na servis i vraćanje vlasniku uz minimalnu cijenu.

Ugovori sa sindikatima

On je naglasio da je Gradski servis potpisao ugovore sa pojedinim firmama i sindikatima da radnici tih firmi i članovi sindikata mogu na rate plaćati robu i usluge Gradskog servisa. Također, ističe Kozadra, spremni su za saradnju sa firmama koje imaju dostavni program, posebno onim koje imaju kombinovani vozni park - putnički i teretni različitih brendova.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik